död åt paradise hotel!

fyfaan ! skäms när jag ser skiten . det är nog det mest löjliga jag sett i hela mitt liv ! hur kan man ens vara sån människa ? jag fattar inte hur dom kan kalla sig vuxna människor . allt handlar om att supa, snacka skit o ha sex offentligt ! hur kan man ens tycka om det ?
nu var det nyss ngn brud som skrek "JAG SKA KNULLA MED ALLA" hallå????? var sitter hjärncellerna om dom ens finns ?

kan inte ens förstå hur man kan sitta o titta på skiten , jag bytte kanal nästan direkt ! försökte iaf att ge det en chans men nej , aldrig mer ! jag förstår inte en vad skiten går ut på ! bete sig så omoget som möjligt ? vara värre o sämre människa än alla andra ? nej , usch .

att utsätta sig själv för sån förnedring är helt sjukt ! hur kan man ? jag mår illa .. det är ju en stämpel som faktiskt följer en hela livet ! hur reagerar man när ens barn kanske får reda på det i framtiden ? "min mamma/pappa söp sig full o hade sex i tv" USCH !

nej fy faan . säämsta jag varit med om . ÄCKLIGT !

men som sagt , detta är bara min egen åsikt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON