varför ?

varför ska alltid jag behöva känna mig som boven i dramat ? varför ska jag alltid lägga hela skulden på mig själv ? det är inte alltid bara jag som gör fel. även om jag lätt vänder det till mitt fel för att få problemen ur världen . jag vill inte leva med en känsla av misslyckande resten av mitt liv! grejen är att jag FÖRSÖKER göra något åt det. jag försöker vända på mitt liv och göra det bästa JAG kan . sluta jämföra mig med alla "perfekta" människor och se mig för den jag är istället.
det här ÄR jag. det här ÄR beatrice fahlstedt. that's it !

varför ska man behöva sätta upp en fasad för att få alla nöjda. varför är jag inte mig själv för? jag vet att det finns dom som älskar mig för den jag är. dom respekterar jag o dom älskar jag. det är dom som gör att fasaden inte är permanent.

jag har nog bara fyra riktigt äkta vänner, familjen, flera kompisar och ett antal falska människor och EN jag HATAR i mitt liv. varför ska jag lägga fokus på att göra mig till lags hos dom mindre viktiga ? är jag inte perfekt i deras värld så fine! jag bryr mig inte mer.

jag ska leva mitt liv, det inkluderar joel, famljen, mina äkta vänner, hästarna och mina kompisar och jobbet . sen behöver jag inte mycket mer.

jag har det fina i livet , det ska jag lägga min energi åt. aölt annat kan bara dra .

tack för mig , nu fick jag ut det iaf :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON