min kärlek

nu saknar jag honom så mycket att jag blir galen ! vill ha hem min älskade nu !
saknar att titta på honom när han sover .
saknar att hålla haans hand . '
saknar hans gulliga komplimanger .

jag trodde aldrig att jag skulle hitta någon jag verkligen kunde älska av hela mitt hjärta . men jag hittade honom och han är helt otrolig . den känslan jag känner för honom är helt otrolig. trots att vi varit tillsammans så pass länge pirrar det ändå i magen så fort jag ser honom. han är min livs kärlek .

snart kan jag äntligen få somna i hans armar , vakna bredvid honom utan att han ska lämna mig igen . snart är han med mig dag som natt . jag kommer inte behöva sakna honom veckor i streck mer . fått nog av det nu under ett helt ¨år . snart är han BARA MIN <3

om jag ändå kunde visa för honom hur mycket han betyder för mig . men det går inte . för jag kan inte ens förklara det för mig själv.

jag vet hur det känns att vara utan honom , och det var den värsta tiden någonsin. jag vill aldrig hamjna där igen . ALDRIG ! det gör ont i mig bara av att tänka på det . flera nätter efter den tiden har jag legat vaken och tänkt på det .. då kan jag inte stoppa tårarna. tanken på han o hon gör mig så JÄVLA ledsen . jag har förlåtit honom för länge sen, allt han sa när han förklarade situationen gjorde det enkelt att förlåta, men inte henne . NO WAY ! hon är så hemsk så det finns inte . sen att hon inte ens kan titta på mig gör inte saken bättre . hade hn stått upp för det hon gjorde mot mig hade det inte varit någon fara , men nu .. USCH . tänker inte ens skriva det jag tänker,

men han är MIN , min föralltid. vi har aldrig haft det bättre o jag älskar honom mer för varje dag som går . längtar efter ett liv tillsammans med honom . bara 9 dagar kvar <3

4 maj 2009
2 oktober 2010

dom två bästa dagarna i mitt liv <3'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON