lite av allt

oj vad dålig jag blivit på det här .
joel har åkt tillbaka till arvidsjaur , ska vara borta till den fjärde december . sen är min älskade hemma för alltid ! <3
hoppas på att hinna åka till ridhuset o rida idag , bara tessan slutar snaaaart ! sen ikväll blir det att repa med mina boys :D ska bli dyng kul ! känner mig taggad till max :p

sov hos carro från måndag till igår . följde med henne till tandis för att vakta lucaz medans hon blev plågad . drog ut en visdomstand ! :s såg riktigt vidrigt ut kan jag säga . usch ! haha , men var trevligt .

sen har jag insett att jag för första gången i mitt liv helt ärligt kan säga att jag HATAR en person så innerligt . och jag är vanligtvis inte en hatisk person . MORR!! känns hemskt att känna att jag inte ens skulle gråta om personen dog . hemskt .

nu ska jag o alex jämföra sprit priser , ruuuligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON