förvirrad

jag vill bara skrika STOPP . trött på att känna mig som en dörrmatta.. skulle behöva lite credit för små saker. nu känns det bara som en rad motgångar heeeela tiden .. det är verkligen inte roligt . vil flytta, ta hand om mig själv  och kunna ta det lugnt.

nervös är jag med, snart ska dom skära mig i armen , bara en månad kvar :S scaaary ..

imorgn ska jag till två av mina tre bästa :) nämligen carro och lucaz :D myspys ! vet inte riktigt vad vi ska göra men såna småsaker löser sig alltiid :D

longerade postman o ginst i snön förut :p jobbigt sa pojkarna ! knä hög snö men dom kämpade på bra :) duktiga kilar. postman uppskattade det massor, ginst såg allmänt missnöjd ut o hade nog hellre stannat kvar inomhus, godingen ;)

nu hercules,, sen sova ! tuuudiluuuu

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi får se vad som händer... vi kommer nog på någe om inte annat så håller Lucaz oss sysselsatta om vi har lite o göra ^^ hihi


URL: http://www.caroliiine.devote.se @ 2010-11-30 @ 23:19:59

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON