ensamt :(

första helgen på länge uatn joel :( känns tomt och väldigt tråkigt .. men snart får jag hem han föralltid och slipper alla ensamma kvällar :) ska bli så galet underbart att slippa ha 120mil emellan oss :D längtar som en tok !

ikväll blir det lugnt och stilla här hemma, kanske en sväng över till grannen sen med . tänker inte anstränga mig speciellt mycket alls :) underbaaaart ! imorgon blir det stall och fönsterputsning med tessan ;) ska väcka liv i mina gamla kunskaper eftersom jag lyckats bli städerska igen (y) haha ;D

ta tag i hästarna nu i helgen med. idag fick dom nöja sig med skrittmaskinen . båda två var extramt på tårna när vi tog in dom o ingen av oss ville hamna på backen .. kan bli så med postman nu för tiden !! vet inte vad som flugit i han riktigt  ! han bliir ju ganska stor när han väl börjar hoppa , han är ju ändå över 180cm .. så känner mig ganska liten när han gör sina capprioller ,)

nu ska jag lägga mig och titta på desperate housewives en stund sen ner och umgås med das family ;)

tjiiing




/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON