varmt :)

nu blir det strax o lägga mig i solen  o njuta ;) det är jag värd nu efter att ha jobbat tycker jag allt ! skönt att vi fick sluta tidigt , men gick inte o putsa fönstrena eftersom solen ligger på . men fick allt annat gjort så ! haha . nu snart kommer älskling hem med :d underbart ! haha . ska ringa oskar vartefter med o kolla fall han vill komma hit på kaffe innan vi ska hämta joel . segt o sitta ensammen hela dagen typ :p men men , så är det ibland .
brännan börjar bli riktigt snygg nu med :D måste bara ha tålamod att ligga på mage o sola ryggen , men det är ju så förbannat obekvämt :s sugen  på att bada är jag med men det får vänta . kanske blir imorgon eftermiddag eller något förhoppningsvis :) alltid lika skönt att slänga sig ut i sjön o spela volleyboll o simma :) jag är ett litet vattendjur . förutom när det blåser o blir så förbannat kallt när man går upp .

nu blir det att äta något o hälla i mig några liter vatten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON