svettigt i värmen

idag har jag varit mer död än levande ! så gud in i norden varmt ! haha . men jag överlevde den här dagen med :)
var med carro o hennes "styv"son melvin o hans kompis o bada :) mycket trevligt :) sen hann jag bara hem så kom min lilla gullunge sandra hit :) så drog vi o bada med bonne o gänget :p tillomed sandra badade !! :D riktigt skojj , hon vill iaf simma med mig o inte bara stå o kasta  sig efter en boll :P motion är braaa ! :D

nu ska jag alldles strax sova , helt slut i hela kroppen o ryggen värker :(

grattis till min älskling med som klarade basker provet idag :) stolt flickvän :) jag hade aldrig orkat, men min bäjb är bäst såklart !  <3


Kommentarer
Postat av: Bonne

Hörden du att det är fan jobbigt att slänga sig efter en boll xD motion de me...... ^^



dutti Joel! :D

@ 2010-07-14 @ 23:11:54

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON