najs slut på veckan !

blev ett ganska bra avsut på veckan :) lagade mat som faktiskt blev riktigt god , sen drog jag iväg o badade med ruba, macke o kricka :) riktigt kul :) fast blev så förbannat kallt när det började blåsa :p så då blev jag kyckling :)
nu sitter jag o lyssnar på älskade rodney carrington och funderar . massa tankar o minnen som slets upp i förmiddags o det gjorde min dag något sämre :( men jag ska försöka gömma dom igen o hoppas på att ingen ska envisas med att påminna mig om dom på ett tag :@ blir bara arg !

imorgon kommer älskling hem :D längtar massvis ! ska bara v ta mig igenom en arbetsdag föst ;) <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Lena

Du rider så bra Bea o har inget att lära av henne du hjälpte med hästarna. Hoppas du hittar annat att rida.

@ 2010-07-18 @ 20:34:46

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON