folk som inte förstår ?

ska man behöva berätta samma sak hundra gånger för att folk ska förstå ? jag fattar inte .. vilka människor . låt mitt liv vara så låter jag ditt vara . blir inte det bäst så ? det sista jag orkar är massa löjligt tjaffs hela tiden , det gör mig lagom frustrerad . sen, om någon vill mig något så ring eller på något sätt ta kontakt med mig , SNACKA INTE BAKOM MIN RYGG ! o kom inte med det där snacket om att vi ska vara vänner för det fungerar faaan inte så . usch säger jag bara . skitsnac är det absolut värsta jag vet ! tolererar inte ! o visst , jag kan med snacka om folk , men då står jag rak i ryggen sen o står för det jag sagt med , inte blå nekar o serut som en idiot ! det kanske är något man sagt i ett starkt ögonblick o sen inte menar , men säg det då istället för o neka när jag vet sanningen . eller stå inte o bara låtsas som ingenting o låt allt flyta på . alla gör misstag o stå för dom . tills det blir någon ändring tänker jag faan inte börja bry mig mer .

fick en bra tips igår . vännerna man har idag lär man inte ha kvar föralltid. så sålla tidigt ifall du kan och funder ut vem/vilka du tror att du kan umgås med om tio-tjugo år !


Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med


URL: http://lindaboquist.blogg.se/ @ 2010-07-18 @ 01:12:54

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON