Seg kväll .. igen

andra kvällen i rad som jag sitter ensam o glor :s joel sitter vid datorn som en annan nörd .. så osocialt. när jag sa att han var tråkig fick jag bara svaret " vad ska jag göra då?" kul .. så fuck it . han kan sitta där . jag går snart och lägger mig ändå . tänker inte sitta o vänta på att han vill umgås ;)

annars idag har vi vart en snabbis på mellandagsrean , men jag stenvägra 15m kö , så  tar det senare i veckan . annars har vi inte gjort ett skit, eller joo ätit pizza ;) hehe .

nu ska jag glo film och äta upp allt godis. är man inte i samma rum som godispåsen och flickvännen får han skylla sig själv ;) HAHAH  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON