Mina föräldrar

Mamma
mamma var/är världens bästa mamma. nästan som en bästa vän. jag kunde prata om allt med henne och hon fanns alltid där för mig och mina syskon. hon o jag hade ridintresset tillsammans. hon gick tyvärr bort den 1:a maj 2003 och hon är otroligt saknad. det går inte att beskriva saknaden efter en mamma. den finns där varje dag men är starkare vissa. hon var den finaste människa som någonsin satt sin fot på jorden .
jag kommer alltid älska henne över allt annat
<3

Pappa
lilla pappa. han är den mest ärliga och bästa personen jag vet. han ställer upp i vått o torrt och vill alltid vårat bästa. när man gör något bra får man beröm, gör man något fel, jaa.. då får man veta det ;) haha . men hur arg/besviken han än är så ser man i hans ögon att allt bara är kärlek till oss barn. vi har haft o kommer säkert fler stunder då vi är osams, men jag vet ändå att det är en människa som älskar mig otroligt mycket och alltid kommer ställa upp för mig. jag älskar min pappa så otroligt mycket och det finns ingen bättre pappa i hela världen.
<3

Marie
marie är pappas fru men hon får vara med ändå ;) hon är som en tredje förälder och älskar oss barn massor. hon ställer upp jämt. finns det saker jag inte kan prata med pappa om så finns hon. vi har haft våra jobbiga stunder och varit riktigt osams. men jag tror att den värsta tiden är förbi. när hon kom in i våra liv var mitt liv en stor röra. nyligen förlorat mamma, tonåren hade precis kommit, och allt var bara jobbigt i mittliv just då. och det var nog ganska lätt för mig att ta ut det på henne. det ber jag om ursäkt för och skäms en hel del. men som sagt. det är marie som kommer vara mormor för mina barn, hon som finns för mig nu . och jag älskar henne !
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON