Mina drömmar

ooj den var svår . mina drömmar.. jag pratade om det häromdagen och jag har inga direkta drömmar. jag vet inte till hundra hur jag vill att mitt liv ska se ut, jag vet inte vad jag vill göra eller någonting. min dröm just nu är att flytta ihop med joel, när den är uppfylld vet jag inte vad jag ska drömma om längre .

en anna dröm är att ha min EGEN häst.. jag vill träna o tävla o känna att JAG har fått hästen dit jag vill ha den, och att jag har en riktig bästa vän . det vore underbart ! men jag har nästan gett upp den drömmen. jag kommer inte äga en häst . that's it . jag kommer inte göra det. hur gärna jag än vill . o det gör ont men man måste ju vara realistisk.

annars har jag nog ingen sån dröm. annars har jag bara framtidsplaner .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON