julen är över .

oj nu är det över ! så skönt . har haft en så otroligt trevlig julafton :) fick choklad, vin, en tomte, strumpor med hello kitty, blockljus, en kokbok, en pajform, en kalender med gulliga hugo, tvål o nagel prylar o kläder o pengar jaa gud vet allt :) LYCKLIG!
idag vart det o äta fin kalkon middag också :) mums !

nu ska jag lägga mig med mitt vin o min paradis ask och bara slappna av ! ska bli skönt :)

uppdaterar alla missade "kalender" inlägg. känner inte för det precis nu , bilder från jul kommer upp imorgon med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON