HC med carro

idag har jagt och carro sprungit runt på HC :) har tittat ut lite julklappar ;) hehehe .. asså som jag vill ha ! haha . så på torsdag ska vi dra med oss B o J ;) stacars dom säger jag bara .. haha . neeh då . så illa är det inte . men min o carros plan inför torsdagen pajja dom direkt :p dom tyckte SJÄLVKLART att deras plan var bättre än våran -.- chockad ? neeeh .. hahha ,

vi kom ganska nyligen hem från c o b , dom bjöd på middag idag :) trevligt . j ville sitta vid datan ett tag nu . skulle ha klippt hans hår idag men får ta det imorgon ;) hha .

nu ska jag nörda spel på fb sen sooova !

see yaa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON