förbannad snö !

nu räcker det väll med  snö ? går ju knappt o rida ! p tycker inte det är roligt med så här mkt motstånd :p haha .

idag är det segt o tråkigt . kom precis hem från carro o har ingen aning om vad jag ska hitta på .. joel o joel sitter o spelar data spel o jag sittter ensam med min lilla dator .. KUL! neeh .. funderar på att hälla upp ett glas vin o se vad som händer .

fick ett mongo ryck förut o sminka mig för första gången på typ en månad :s haha .  även jag kan tydligen se halv vettig ut ! haha . o insåg idag hur sjukt mycket mitt hår har börjat växa :O inte änge sen carro färga det åt mig o nu är det världens utväxt :o aja , nu ser jag att allt sit med att få håret friskt har gett resultat (y) aldrig mer hårförlängning säger jag bara .

neeh , nu ska jag tycka synd om mig själv o glo på tv .

tjiing !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON