Det här upprör mig

oj, det finns många saker som gör mig upprörd.
en sak är folk som hela tiden söker bekräftelse. skriva massa löjliga saker offentligt på internet för att få människor att tycka synd om en , VARFÖR ? känns bara fånigt och onödigt .
en annan sak är det där med skitsnack . det måste ha med o göra att man har ett så ointressant liv att man måste hitta något som gör livet intressant, och då hittar man på saker om andra .

det som gör mig upprörd just idag är människor som ska krångla till allt, samt egoister som bara ser saker för sin egen vinning . folk som inte kan offra lite för någon annans skull .

sen när folk pratar om saker dom egentligen inte vet ett skit om . dom tror att dom vet så förbannat mycket, men egentligen vet dom inte ett skit . IRRITERANDE .

och folk som tror att dom är mer än andra . att dom kan ställa sig över andra människor . FUCK YOU -.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON