de två sista dagarna

Den här personen betyder något alldeles extra.

Joel är mitt bästa i livet . han betyder så galet mycket för mig att det finns inte ens ord att beskriva det. hur långt ner jag än är, hur sur o arg jag än är så lyckats han få mig le o skratta . han finns alltid för mig och försöker alltid få mig att må  bra  . Kärlek

Carro betyder en hel del extra också. en äkta vän som jag kan säga att kommer finnas i mitt liv tills jag dör. det är en person som alltid ställer upp och gör mig glad :) med henne är jag mig själv och hennes utstrålning kan lysa upp ett helt hus :) världens bästaste vän ;)


Såhär blev mitt år

oj, mitt år har varit en bergodal bana. året började med ett krossat hjärta, en hel del alkohol och fester ... misstag efter misstag och en hel del tårar. men det ändrades, hjärtat läkte. resten av året bestod av att sakna min underbara pojkvän som gjorde lumpen i arvidsjaur.. tillbringade mycket tid med hästarna. det blev även en hel del tidiga morgnar under tiden carro o benny bodde i kortorp, för då dök hon upp strax innan sju varje morgon ;) sen kom ju carro o bennys underbara charmiga lucaz till världen :) trodde inte man kunde tycka om någon annans barn så mycket som jag gör :) han är för go <3
i det stora hela har det varit ett bra år, men nästa förväntar jag mig bli ännu bättre :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON