bläää

usch vilken värdelös dag , har inte gjort något vettigt alls på hela eftermiddagen . bara legat i sängen .. segt !!

nu ska jag väl fortsätta ligga i sängen o tycka synd om mig själv för att jag har trååååkiiiiigt ! och inte verkar karln speciellt pigg heller . han ville nämligen göra ingenting ... *suck*
aja ..

imorgon blir det iaf födelsedags firande för Alva :) det ska bli trevligt ! hoppas skruttan får en fin födelsedag :) funderar på att åka ut till landet redan på förmiddagen . segt o sitta i stan när jag ändå inte gör ngt spec  .

nu ska jag fortsätta sura ! (y)

TJIIIIIING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON