wiiie

kul bio :) tror jag med ska bli trollkarl, eller aa jag blir ju häxa i så fall men ändå :) riktigt fun var det :D sen att vi hade två nykära eller något bakom oss var ju en annan femma . hrde deras smask bakom mig hela filmen .. dom tittade nog bara dom tio sista minuterna av filmen :p FETT OVÄRT att betala pengar för det kan man tycka :p haha . men hur som helst så var filmen klockren o vill se den IGEN !
nu ska jag trycka i mig lite mat o sen njuta av att göra absolut ingenting . carro kommer ju tidigt imorgon bitti med så kanske borde sova tidigt med p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON