VILL BO I STAN

nackdelen med att bo på landet ... det är lååångt hit !
jag kan inte umgås med folk .. det är för långt o ta sig in till stan för det är dyrt , o för långt för folk o komma hit . hatar det ! snart slår jag upp ett tält i stan så jag har någonstans o bo ! hemskt de här ju . men men ., bara bitaihop . lär ju bo här i ett par år till känns det som så .

men på torsdag kommer jag härifrån iaf  då ska jag till stan o uträtta n massa ärenden .. wiihuu . lite mindre operation o sånt :p haha . men det går nog fint . nu blir det snart promenad någonstans för o göra ngt alls . får damp på det här ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON