viktiga o älskade .

det finns vissa saker och personer i livet som man värderar lite högre än andra . men problemet är att alla inte tar vara på det man har,  alla visar inte all kärlek man egentligen känner . alla ger inte tid till sina nära kära. respekt fattas i nästan alla olika relationer .
ibland är det småsaker som ger högst smärta. bara en sak som en dåligt genomtänkt kommentar, att glömma någon speciell dag, att bara vända sig om o gå utan ett riktigt hej då.

jag vet att jag är oerhört känslig när de gäller småsaker iallafall, och det är jobbigt , det gör ont . men med tanke på att jag VET att jag är känslig, så är det inte något jag pratar om med mina nära&kära varje gång jag känner så.
jag tycker det är viktigt att visa sina vänner, pojkvän/flickvän o familj att man faktiskt älskar dom, att man bryr sig om  dom, att man respekterar dom & att man alltid finns där för dom .
ibland räcker inte bara ord, det kan behövas handlingar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON