skola o stallet

klockren dag i skolan :P började med soft engelka  lektiion  , skkrev några meningar om en zebra (älska min fantasi) sen var det rast i en o en halv timma , så jag o jonna gick o fika på fräcka . orka sitta på skolan o gllo ! haha , sen var det diskussions dags , blev nästan förbannad för jag blir så inne i diskussionen att jag inte riktigt kan tygla mig själv :) har verkligen riktigt roligt i klassen för dom flesta (förutom surskallarna) är riktigt roliga o trevlilga !
när vi väl skulle  hem så stod vi utanför o tog en cigg för det spöregna , då kommer en gubbe fram (eller aa man som jobbade någonstans i bygnaden) o rökte pipa . o jonna nyfiken som hon är frågar massor om att röka pipa , o han ba "ska du testa?" o räckte henne pipan :D haha . viklen stjärna o jonna fick ont i halsen (y)

när jag kom hem blev det stallet :) blev en skritttur på killen , sen pyssla lite med han , efter det pysslade jag med nova som är min nya favorit ! vilket mystroll :D hihihi . sen hände det inte mkt mer där idag . tittade på när tessan tog några småskutt med hästarna bara . :)

nu ska jag invänta oskar o se vad vi kan hitta på för kul idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON