nu då ?

måndag , blää !
carro har varit här sen sju imorse , men nu då när hon åkt ? vad ska jag hitta påååå ? ?
har sutit o gjort ingenting mer än att prata hela dagen typ . skönt faktiskt ! :) men nu är jag rastlös . minn kära kusin mange kanske skulle komma på kaffe snart så får hoppas på det . blir ju lite sällskap en stund iaf :) men men , får se fall han dyker upp :p kan ju alltid hoppas .

älsklingen fyller 20år idag med :) men tyvärr är han i arvidsjaur nu så han får present när han kommer hem i helgen :) hiihi . har redan köpt en grej men ska nog försöka hitta på något mer faktiskt . vet bara inte vad jag kan hitta på! svin svårt ju ...

nu ska jag hoppa in i en dusch tror jag , det skulle sitta fiiin fint  ! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON