längta !

uuuiij snart kommer älskling hem :D eller ikväll visserligen men iaf ! haha , ska möta honom på stationen som vanligt :) sen är han hemma hela veckan med mig <3 ska bli helt underbart ! längtar efter honom varenda sekund han ointe är hemma med mig. men å andra sidan så tar vi mer vara på tiden vi har tillsammans o tar aldrig varandra för givet .
jag vet inte riktigt vad som är tänkt att göra i veckan , men kan gissa på att vi kommer slappa en hel del :) o det säger jag inte nej till :p sköööönt .

hoppas på att min kära vän oskar hör av sig snart så jag vet fall han ska med sen :p segt o vänta o undra menar jag . haha . JAAA jag är ett kontrollfreak ! haha . men jag vill veta saker , så är det bara . jag kankse inte är ett kontrollfreak utan bara sjukligt nyfiken ? beror kanske på hur man ser det . men men :p nu känns det som att jag bara skriver vad jag tänker o det brukar sluta med att ingen fattar vad jag babblar om :p så lägger ner det nu :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON