kanon helg :)

haft en underbar helg med älskling o goda vänner :)
i fredags satt vi o hade trevligt innan vi åkte ner på stan o tillslut hamnade på hugo . helt okej men förbannat mycket folk ! haha , jag o joel hade en rolig taxiresa hem iaf ! bästa chauffören någonsin ! skrattade så jag höll på o börja gråta :p
i lördags blev det en kort stund på marknaden med joel o oskar , sen blev det samma historia igen o vi hamnade tillslut på hugos, men jag o joel var så förbannat trötta så blev inte så länge .
idag åkte han iaf tillbaka till lumpen o kommer hem fredag kväll :( men jag får stå ut !

nu är jag iaf hos natta o imorgon börjar skolan ! ska bli skönt o komma igång med livet igen, men kan fortfarande inte bestämma mig fall jag vill välja inrikting för missbruk eller äldrevård .. aja , får se vad det blir .

nu blir det iaf en välbehövd dusch !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON